Audi e-tron Forum banner

Klantervaring Cadeaubon

758 views 16 replies 8 participants last post by  q8canuck  
#1 ·
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een cadeaubon van Audi Customer Experience? Ik heb een voucher van $3000 ontvangen voor de aanhoudende problemen die we ondervinden met onze Q6; de voucher stelt echter: "Voucher kan worden gebruikt voor de specifieke VIN voor producten en/of diensten die door de dealer worden aangeboden, inclusief onderdelen, accessoires, voertuigonderhoud en/of reparaties, mobiliteit, voertuigdetailing of Audi Collection-merchandise. Voucher is voor eenmalig gebruik. Als het volledige bedrag van de voucher niet wordt gebruikt, vervalt elk resterend saldo en kan het niet voor toekomstig gebruik worden ingewisseld."

Waarvoor moet ik $3.000 uitgeven bij de dealer voor een auto die nog onder garantie valt? Ik heb al $800 uitgegeven aan vloermatten en een bagageafdekking, dus ik heb geen behoefte aan accessoires. Op een zijspoor, waarom zijn all-weather vloermatten en een bagage privacy cover niet standaard in een voertuig van $80K? BMW heeft ze gratis meegeleverd in mijn i4.

Audit Customer Experience zei dat ik het kon gebruiken voor mijn leasebetalingen, maar er is geen manier om het in te wisselen op mijn Audi Financial-account. Heeft iemand anders een voucher van Audi ontvangen en gebruikt om betalingen te dekken?

#5 ·
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een cadeaubon van Audi Customer Experience? Ik heb een voucher van $3000 ontvangen voor de aanhoudende problemen die we ondervinden met onze Q6; de voucher vermeldt echter: "Voucher kan worden gebruikt voor de gespecificeerde VIN voor producten en/of diensten die door de dealer worden aangeboden, inclusief onderdelen, accessoires, voertuigonderhoud en/of reparaties, mobiliteit, voertuigdetailing of Audi Collection merchandise. Voucher is voor eenmalig gebruik. Als het volledige bedrag van de voucher niet wordt gebruikt, vervalt elk resterend saldo en kan het niet voor toekomstig gebruik worden ingewisseld."

Waar moet ik $3.000 aan uitgeven bij de dealer voor een auto die nog onder garantie valt? Ik heb al $800 uitgegeven aan vloermatten en een laadruimteafdekking, dus ik heb geen behoefte aan accessoires. Op een zijspoor, hoe zijn all-weather vloermatten en laadruimte privacy cover niet standaard in een voertuig van $80K? BMW heeft ze gratis meegeleverd in mijn i4.

Audi Customer Experience zei dat ik het kon gebruiken voor mijn leasebetalingen, maar er is geen manier om het in te wisselen op mijn Audi Financial-account. Heeft iemand anders een voucher van Audi ontvangen en deze gebruikt om betalingen te dekken?
Hoe zit het met een paar leuke sleutelhangers? Of een Audi-shirt?

#6 ·
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een cadeaubon van Audi Customer Experience? Ik heb een voucher van $3000 ontvangen voor de aanhoudende problemen die we ondervinden met onze Q6; de voucher vermeldt echter: "Voucher kan worden gebruikt voor de gespecificeerde VIN voor producten en/of diensten die door de dealer worden aangeboden, inclusief onderdelen, accessoires, voertuigonderhoud en/of reparaties, mobiliteit, voertuigdetailing of Audi Collection merchandise. Voucher is voor eenmalig gebruik. Als het volledige bedrag van de voucher niet wordt gebruikt, vervalt elk resterend saldo en kan het niet voor toekomstig gebruik worden ingewisseld."

Waar moet ik $3.000 aan uitgeven bij de dealer voor een auto die nog onder garantie valt? Ik heb al $800 uitgegeven aan vloermatten en een bagageafdekking, dus ik heb geen behoefte aan accessoires. Op een zijspoor, hoe zijn all-weather vloermatten en bagage privacy cover niet standaard in een voertuig van $80K? BMW heeft ze kosteloos meegeleverd in mijn i4.

Audi Customer Experience zei dat ik het voor mijn leasebetalingen kon gebruiken, maar er is geen manier om het op mijn Audi Financial-account in te wisselen. Heeft iemand anders een voucher van Audi ontvangen en deze gebruikt om betalingen te dekken?
Misschien wat Audi-horloges etc. kopen en ze op eBay verkopen als je niets anders kunt vinden? Dat heb ik gedaan met het Audi-horloge dat ze me als excuses voor mijn vertraagde levering gaven.

#7 ·
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een cadeaubon van Audi Customer Experience? Ik heb een voucher van $3000 ontvangen voor de aanhoudende problemen die we ondervinden met onze Q6; de voucher vermeldt echter: "Voucher kan worden gebruikt voor de gespecificeerde VIN voor producten en/of diensten aangeboden door de dealer, inclusief onderdelen, accessoires, voertuigonderhoud en/of reparaties, mobiliteit, voertuigdetailing of Audi Collection merchandise. Voucher is voor eenmalig gebruik. Als het volledige bedrag van de voucher niet wordt gebruikt, vervalt elk resterend saldo en kan het niet voor toekomstig gebruik worden ingewisseld."

Waar moet ik $3.000 aan uitgeven bij de dealer voor een auto die nog onder garantie valt? Ik heb al $800 uitgegeven aan vloermatten en een laadcover, dus ik heb geen behoefte aan accessoires. Op een zijspoor, hoe zijn all-weather vloermatten en laadruimte privacy cover niet standaard in een voertuig van $80K? BMW heeft ze kosteloos meegeleverd in mijn i4.

Audi Customer Experience zei dat ik het kon gebruiken voor mijn leasebetalingen, maar er is geen manier om het in te wisselen op mijn Audi Financial-account. Heeft iemand anders een voucher van Audi ontvangen en deze gebruikt om betalingen te dekken?
Jammer dat het geen ebay cadeaubon was. Ze hebben je handen gebonden omdat ze het geld binnen hun organisatie houden. Het beste wat je kunt doen is Audi merchandise kopen en het dan verkopen om er in ieder geval wat contant geld uit te halen.

Ik vraag me af of dit een willekeurig cadeau was? Als ze dit niet aan alle Q6-klanten aanbieden, kan ik de wrok zien die dit kan veroorzaken. Geen goede PR-zet naar mijn mening.

#12 ·
Jammer dat het geen ebay-cadeaukaart was. Ze bonden je handen omdat ze de fondsen binnen hun organisatie houden. Het beste wat je kunt doen is Audi-merchandise kopen en het dan verkopen om er op zijn minst wat geld uit te halen.

Ik vraag me af of dit een willekeurig geschenk was? Als ze dit niet uitbreiden naar alle Q6-klanten, zie ik de wrok die dit kan veroorzaken. Geen goede PR-zet naar mijn mening.
Ik sprak met de salesmanager van de dealer, en hij zei dat ze het zouden honoreren zolang we het daar uitgeven. Dus zodra Audi onze terugkoop van onze huidige Q6 goedkeurt, kunnen we die voucher van $3000 gebruiken als tegoed voor een ander model.

#8 · (Edited)
Dit is een ongelooflijk verhaal. Ik weet niet hoeveel verdriet je hebt moeten doorstaan, maar ze hadden je een cheque moeten sturen en alleen als het bedrag naar je tevredenheid was.

Ik heb mijn Q6 Sportback Premium Plus 37 dagen geleden gekocht. De auto gaf me veiligheidsfouten tijdens mijn rit naar huis na aankoop. Ik ging onmiddellijk terug naar de dealer en ze zeiden: "oh, uw auto leert gewoon uw rijgewoonten. Geef het wat tijd". Nou, mijn fout was dat ik ze geloofde en de auto mee naar huis nam! Mijn auto geeft bij het starten 9 veiligheidssysteemfouten. Zie bijlage. Ze hebben mijn auto 3 dagen gehouden. Ze hebben onderdelen besteld die backordered zijn. Ik vroeg of ik mijn auto kon rijden, aangezien ze me geen leenauto hadden gegeven. Hier is het antwoord van de Service Adviseur: "De auto is oké om te rijden Alleen als u niet vertrouwt op de veiligheidssystemen. Hij zal u niet in de steek laten, mechanisch werkt alles, de veiligheidssystemen werken niet. Als u vertrouwt op de veiligheidssystemen, raad ik u niet aan om het voertuig te rijden."

Nou, ik heb de afgelopen maand slechts spaarzaam gereden (totaal 280 mijl).

Ik zou graag willen horen over de initiële kwaliteitsproblemen van anderen. Dit is een totale puinhoop geweest en $3000 zou voor mij niet genoeg zijn!!
View attachment 18087 View attachment 18087
Image
[ATTACH

#10 ·
Dit is een ongelooflijk verhaal. Ik weet niet hoeveel verdriet je hebt moeten doorstaan, maar ze hadden je een cheque moeten sturen en alleen als het bedrag naar tevredenheid was.

Ik heb mijn Q6 Sportback Premium Plus 37 dagen geleden gekocht. De auto gaf me veiligheidsfouten tijdens mijn rit naar huis na aankoop. Ik ging onmiddellijk terug naar de dealer en ze zeiden: "oh, uw auto leert gewoon uw rijgewoonten. Geef het wat tijd". Nou, mijn fout was dat ik ze geloofde en de auto mee naar huis nam! Mijn auto geeft bij het starten 9 veiligheidssysteemfouten. Zie bijlage. Ze hebben mijn auto 3 dagen gehouden. Ze hebben onderdelen besteld die niet op voorraad zijn. Ik vroeg of ik mijn auto kon rijden, aangezien ze me geen leenauto hadden gegeven. Hier is het antwoord van de Service Adviseur: "De auto is oké om te rijden Alleen als u niet vertrouwt op de veiligheidssystemen. Het zal u niet in de steek laten, mechanisch werkt alles, de veiligheidssystemen werken niet. Als u vertrouwt op de veiligheidssystemen, raad ik u niet aan om het voertuig te besturen."

Nou, ik heb de afgelopen maand slechts spaarzaam gereden (totaal 280 mijl).

Ik zou graag willen horen over de initiële kwaliteitsproblemen van anderen. Dit is een totale puinhoop geweest en $3000 zou voor mij niet genoeg zijn!!

View attachment 18089 View attachment 18089 View attachment 18088
Van alle aangeboden veiligheidsfuncties zijn voor mij de Side Assist (dodehoekdetectie), de achteruitrijcamera en de sensoren aan de voorkant essentieel. Heeft u toegang tot die? Voor mij heeft het ontwerp van de auto zichtlijnen die ervan uitgaan dat u deze functies zult hebben.

#9 ·
Dus in feite zeggen ze "Rijd op eigen risico". Hier is hoe ik erover denk. Zelfs als je die waarschuwingen niet had gekregen, zouden de Audi-veiligheidssystemen je niet redden, omdat ze sowieso niet zo goed zijn.

Maar ik zou me echt zorgen maken over de waarschuwing "Bescherming inzittenden". Tenzij je je passagier een vrijwaringsclausule laat tekenen. 😳

#14 ·
Ik hoop dat de terugkoop goed verloopt. Laat het ons alstublieft weten. Had u een advocaat voor het lemon law nodig of nam Audi de verantwoordelijkheid? Ik wacht al 8 dagen op een eerste reactie van de case manager bij Audi. Het enige wat ik kreeg was een e-mail van haar 5 dagen geleden waarin ze zei dat ze binnen 48 uur zou bellen. Het is zo frustrerend om te zien dat mijn nieuwe auto nu al 41 dagen stil in mijn garage staat.

#15 ·
Ik hoop dat de terugkoop goed verloopt. Laat het ons alstublieft weten. Had u een advocaat nodig voor de "lemon law" of nam Audi de verantwoordelijkheid? Ik wacht al 8 dagen op een eerste reactie van de case manager bij Audi. Het enige wat ik 5 dagen geleden van haar per e-mail kreeg, was dat ze binnen 48 uur zou bellen. Het is zo frustrerend dat mijn nieuwe auto nu al 41 dagen stil in mijn garage staat.
We hebben geen advocaat. We wachten nog steeds op de reactie van de Volkswagen Groep op de terugkoop. Als ze het afwijzen, nemen we een advocaat.