Heeft iemand ervaring met het gebruik van een cadeaubon van Audi Customer Experience? Ik heb een voucher van $3000 ontvangen voor de aanhoudende problemen die we ondervinden met onze Q6; de voucher stelt echter: "Voucher kan worden gebruikt voor de specifieke VIN voor producten en/of diensten die door de dealer worden aangeboden, inclusief onderdelen, accessoires, voertuigonderhoud en/of reparaties, mobiliteit, voertuigdetailing of Audi Collection-merchandise. Voucher is voor eenmalig gebruik. Als het volledige bedrag van de voucher niet wordt gebruikt, vervalt elk resterend saldo en kan het niet voor toekomstig gebruik worden ingewisseld."
Waarvoor moet ik $3.000 uitgeven bij de dealer voor een auto die nog onder garantie valt? Ik heb al $800 uitgegeven aan vloermatten en een bagageafdekking, dus ik heb geen behoefte aan accessoires. Op een zijspoor, waarom zijn all-weather vloermatten en een bagage privacy cover niet standaard in een voertuig van $80K? BMW heeft ze gratis meegeleverd in mijn i4.
Audit Customer Experience zei dat ik het kon gebruiken voor mijn leasebetalingen, maar er is geen manier om het in te wisselen op mijn Audi Financial-account. Heeft iemand anders een voucher van Audi ontvangen en gebruikt om betalingen te dekken?
Waarvoor moet ik $3.000 uitgeven bij de dealer voor een auto die nog onder garantie valt? Ik heb al $800 uitgegeven aan vloermatten en een bagageafdekking, dus ik heb geen behoefte aan accessoires. Op een zijspoor, waarom zijn all-weather vloermatten en een bagage privacy cover niet standaard in een voertuig van $80K? BMW heeft ze gratis meegeleverd in mijn i4.
Audit Customer Experience zei dat ik het kon gebruiken voor mijn leasebetalingen, maar er is geen manier om het in te wisselen op mijn Audi Financial-account. Heeft iemand anders een voucher van Audi ontvangen en gebruikt om betalingen te dekken?