Audi e-tron Forum banner

Mijn nieuwe Magnet Gray SQ6!

1 reading
2.6K views 15 replies 6 participants last post by  Justbyte  
#1 ·
Het heeft een chiquere uitstraling. Ik wilde echt de zilveren S-spiegels!

#3 ·
Mooie auto! Dat grijs is licht genoeg om te contrasteren met het zwart en om lijnen te laten zien. In tegenstelling tot de meeste EV's, denk ik dat Audi een heel goede look heeft getroffen.
Ik denk dat het beste deel is hoe het eruitziet als een ICE-auto en de meeste mensen zouden niet eens verwachten dat dit een EV is, afgezien van de gesloten grille. Dit ontwerp is wat consumenten willen voor hun EV, niet de eivormige ontwerpen van MB.

#5 ·
Ik zou zeggen dat dit een zeldzame specificatie is, Prestige zonder Black Optic en 20's.
Dat komt omdat Audi in het begin vooral Edition One-modellen leverde met Black Optic en 21's. (Ik heb er een van gekregen en prompt de 21's met zomerbanden verwisseld voor 20's met all-weather banden.) Nu er een paar maanden voorbij zijn gegaan, hebben ze andere specificatieniveaus gebouwd. Ik had een Prestige met Black Optic besteld, maar NIET 21's, maar nam in december een auto uit voorraad. Ik denk dat als ik had gewacht op degene die ik besteld had, ik nog steeds zou wachten (en hem misschien nooit zou krijgen).

#6 ·
Dat komt omdat Audi in eerste instantie voornamelijk Edition One-modellen leverde met Black Optic en 21 inch velgen. (Ik kreeg er een van en heb de 21 inch velgen meteen verwisseld met zomerbanden voor 20 inch velgen met all-weather banden.) Nu er een paar maanden verstreken zijn, hebben ze andere specificatieniveaus gebouwd. Ik had een Prestige met Black Optic besteld, maar NIET 21 inch velgen, maar in december een auto uit voorraad genomen. Ik denk dat als ik had gewacht op degene die ik besteld had, ik nog steeds zou wachten (en hem misschien nooit zou krijgen.)
De Edition One had met coolere goodies en extra's moeten komen. Mercedes Edition One's zijn veel ingewikkelder en exclusiever.

Er zijn slechts ongeveer 150 SQ6's in de Amerikaanse voorraad en ik vermoed dat een TON de 21 inch velgen zijn, zoals u al zei. Denkt u dat de 20 inch velgen een geleidelijk betere actieradius zullen krijgen dan de 21 inch velgen?

Het zal interessant zijn om te zien hoe zeldzaam deze auto's in de VS in de toekomst zullen zijn, gezien de tariefsituatie. Ik had veel geluk met het krijgen van een hoop kortingen op mijn auto.

#9 ·
Ik zal zeggen, aangezien ik de 21s opsla omdat ik een leasecontract heb en me is geadviseerd ze terug te geven aan de auto wanneer de lease afloopt, dat de 21s verdomd ZWAAR zijn in vergelijking met de 19s die ik op mijn allroad had, en dat waren geen lichtgewichten. Ik kan niet vergelijken met de 20s, want de dealer heeft ze voor me gemonteerd.

#11 ·
Ik zal zeggen, aangezien ik de 21s opsla omdat ik een leaseovereenkomst heb en me is geadviseerd om ze terug te geven aan de auto wanneer de lease afloopt, dat de 21s verdomd ZWAAR zijn in vergelijking met de 19s die ik op mijn allroad had, en dat waren geen lichtgewichten. Ik kan niet vergelijken met de 20s, aangezien de dealer ze voor mij heeft gemonteerd.
Ik ben ook in de VS en heb mijn voertuig geleased. Heeft u een nieuwe set wielen en banden gekocht via uw lokale dealer? Ik heb de 21s op mijn SQ6 Prestige, maar ik ben er niet zo dol op. Natuurlijk lijken er geen andere 21" wielen beschikbaar te zijn via Discount Tire of TireRack die passen bij de huidige banden. Ik ben geneigd om de aero-covers te verwijderen en ze zwart te laten poedercoaten en het beste te hopen als ik de auto over 3 jaar terugbreng.

#12 ·
Velgen, ja, banden van Tire Rack, aangezien de keuzes van de dealer beperkt waren. Ik wilde "all-weather" banden (beter dan all-season, goed voor mijn klimaat waar we geen zware sneeuw meer krijgen). Ik kocht Vredestein Quatrack Pro+ - Michelin CrossClimate2 was mijn andere keuze. De velgen die ik kreeg, lijken degenen te zijn die Audi gebruikt voor 20" en ik vind ze erg mooi.

#13 ·
Velgen, ja, banden van Tire Rack, aangezien de keuzes van de dealer beperkt waren. Ik wilde "all-weather" banden (beter dan all-season, goed voor mijn klimaat waar we geen zware sneeuw meer krijgen). De dealer heeft ze voor mij gemonteerd. Ik kocht Vredestein Quatrack Pro+ - Michelin CrossClimate2 was mijn andere keuze. De velgen die ik kreeg, lijken degenen te zijn die Audi gebruikt voor 20" en ik vind ze erg mooi.
Hoe is uw bereik tot nu toe geweest? Wat is uw favoriete rijstijl?

Ik heb mezelf in de Balanced-modus gevonden met eco-airconditioning, dynamische besturing en de op één na laagste rijhoogte.

Ik moet zeggen dat ik de rijstrookassistent heb uitgeschakeld, omdat deze gewoon te kieskeurig was in stedelijke omgevingen.

De grootste verrassing voor mij was hoe goed de HUD was - het is misschien wel de beste in de branche op dit moment, hoe goed de software is geweest en hoe comfortabel het is geweest.