Hopelijk een makkelijke vraag. Is er een probleem met het laden van de app op zowel de telefoon van mijn vrouw als die van mij, zodat ze hem kan gebruiken als ze de auto heeft?
Dat zou zonder problemen moeten werken. Ik heb hem op zowel een telefoon als een tablet draaien.Hopelijk een makkelijke vraag. Is er een probleem met het laden van de app op zowel de telefoon van mijn vrouw als die van mij, zodat ze hem kan gebruiken als ze de auto heeft?
Ja, ik zie de parkeerpositie. Ik ben het ermee eens dat het misschien een softwarebeperking is. Draait de jouwe softwareversie 3608? Gepland opladen is volgens mij geïntroduceerd met v3669.Ik deel mijn gegevens met mijn vrouw en het werkt prima voor ons.
@Andrew Lee, krijg jij de parkeerpositie te zien voor je Q4?
Omgekeerd was ik ooit op een weersafhankelijke (en onverstandige) fietstocht en belde mijn vrouw me op mijn iPhone om me te adviseren dat ik volgens Find Me locatie delen en het weerbericht dat ze vanuit de kelder bekeek (terwijl de tornadosirenes loeiden), gevaar liep om een Dorothy te doen. Tante Em, Tante Em!Ik vind het niet erg om mijn locatie te delen, zolang het niet specifiek genoeg is om precies te zeggen in welke pub je zit.