Ben net begonnen met het bestellen van een nieuwe Q4, maar heb nog geen indicatie van de levertijd gekregen. Heeft er onlangs iemand een Q4 besteld en een leverdatum gekregen? Zo ja, hoe lang moet je wachten?
Soortgelijke ervaring op 11 december bij de Beaconsfield services. Veel meer elektrische auto's op de weg dan een jaar geleden, maar nauwelijks meer openbare laders. Vooral Heathrow heeft dringend behoefte aan een grote oplaadfaciliteit. We hebben nodig dat elk benzinestation wordt vervangen door iets als de Gridserve Electric Forecourt.Hallo allemaal. 6 weken bezig en ik ben dol op mijn Q4. Maar…ik ervaar net mijn eerste oplaadbeurt op de snelweg bij Ionity @ Gretna, M74! Wauw, 12 plaatsen om te gaan, de Britse laadinfrastructuur is niet goed. 😩
Hoi. Even om je vraag te beantwoorden. Betreffende IONITY @ Gretna Services, 4 laders werkten. Denk dat het vakantieverkeer was & treindiensten uitvielen (vanwege stakingen), vandaar de maximale wachtrijen. Het kostte me ongeveer 2 uur en 20 minuten om in de rij te staan en 40 minuten om op te laden tot 80%. Er stonden minimaal 15 auto's achter me. Ellendige infrastructuur! Denk dat ik IONITY op de terugreis zal vermijden en een ChargePlace Scotland-punt van de M74 zal gebruiken. PS, ik heb ook 22 Tesla's geteld die "slottie puzzle" speelden bij hun 4 laders!Woah we're heading back that way tomorrow?! Why so busy?! Let us know how it goes!
Hopefully all the chargers are working, IONITY locations have a bad habit of having one or two chargers down which is bad enough when there's six but I think Gretna only has four?
Ik weet niet of dit nuttig is, maar het Rennaisance hotel (Marriott) op Heathrow heeft net een enorme rij laders geïnstalleerd. Maakt een overnachting daar nog handiger, want het ligt ook direct bij T2 en T3.Soortgelijke ervaring bij Beaconsfield services op 11 december. Veel meer elektrische auto's op de weg dan een jaar geleden, maar nauwelijks meer openbare laders. Vooral Heathrow heeft dringend behoefte aan een grote laadfaciliteit. We hebben nodig dat elk benzinestation wordt vervangen door iets als de Gridserve Electric Forecourt.
Bedankt daarvoor. We zijn geleidelijk aan alle hotels aan de Bath Road aan het afwerken, dus we zijn al een tijdje niet in het Rennaisance geweest. Zal het de volgende keer opnieuw proberen.Weet niet of dit nuttig is, maar het Rennaisance hotel (Marriott) in Heathrow heeft net een enorme rij opladers geïnstalleerd. Maakt een overnachting daar nog handiger, want het ligt ook direct bij T2 en T3.
Bel ze gewoon even, op 22 december waren alle Tesla's geïnstalleerd en in gebruik, ze waren letterlijk de anderen aan het bevestigen aan hun palen, dus het zou niet lang moeten duren.Bedankt daarvoor. We zijn geleidelijk aan alle hotels aan de Bath Road aan het bekijken, dus we zijn al een tijdje niet in het Rennaisance geweest. Zal het de volgende keer opnieuw proberen.
Kan hetzelfde probleem vandaag bevestigen, dit is een goede herinnering aan waarom we altijd om 2 uur 's nachts vertrekken en niet om 9 uur 's ochtends 😞Hallo allemaal. 6 weken bezig en ik ben dol op mijn Q4. Maar... ik ervaar net mijn eerste snelweglading bij Ionity @ Gretna, M74! Wauw, 12 plaatsen om naartoe te gaan, de Britse laadinfrastructuur is niet goed. 😩
Zo vreemd. Wachten mensen echt uren in de rij om hun auto op te laden? Ik zou lange reizen in EV's helemaal vermijden.Kan hetzelfde probleem vandaag bevestigen, dit is een goede herinnering aan waarom we altijd om 2 uur 's nachts vertrekken en niet om 9 uur 's ochtends 😞
View attachment 7814
Hoe lang duurt het om de Subaru Solterra op te laden? Met de ingebouwde snellaadmogelijkheid van 100 kW/uur op de Solterra, kunt u in ongeveer een uur tot 80% van uw batterijcapaciteit krijgen met een Level 3 DC snellader.
Nee, je zult het geweldig vinden! Geniet van de stilte!Picking the bloody thing up in the morning now I'm thinking what have I done🙈🤣🤣
Mooi! Het ziet er nog beter uit met de voorste zijruiten getintEindelijk binnen 🤣🤣 11 maanden en 2 weken