Ik vraag me gewoon af hoe solide de e-tron is. Heeft iemand rammels of is dit een zeldzaamheid in de e-trons?
Fijn om te horen! Als de waarschuwingen te frequent zijn, kunt u de PreSense-respons aanpassen tussen Vroeg/Standaard/Laat.Blij te kunnen melden dat na het uit de auto halen van alles en het rijden ermee. De vervelende rammel/dreun net is verdwenen. Het is alsof ik mijn adem inhoud elke keer als ik op bakstenen wegen kom, maar tot nu toe gaat het goed. Ik heb alleen het essentiële opnieuw ingepakt en alle dozen opgevuld. In het vak links van het stuur lag een paraplu en een zaklamp. Alles wat ik kan zeggen is dat ik blij ben met de auto. Nogmaals.
Nog een opmerking. Ik heb een sportback en heb geen problemen gehad met het zicht naar achteren. Het kruisende verkeer is ingeschakeld. Het komt echt op gang. Maar geen problemen.
Hallo Zouf, de beschrijving van het geratel van de ophanging is precies hetzelfde als wat ik heb tijdens deze koude ochtenden in Finland. Ik heb mijn 2019 pas 5 weken, niet echt veel kilometers gereden, slechts 30000 km toen ik de auto kocht. Veel geratel als de wegen ijzig waren en de temperatuur onder de 5 graden en 's middags was het weg. Heeft u oplossingen of heeft uw dealer oplossingen bedacht?? Ik ben erg geĂŻnteresseerd om te weten hoe het nu is, is het geratel verdwenen??Had een erg vervelend geratel van de achterwielophanging - klonk als een oude pick-up truck met slechte schokdempers - dat alleen voorkwam bij koud weer (onder -5C). Er is een service bulletin over een probleem met de montagepunten van de achterschokdempers. Er is ook de klassieke houder voor de veiligheidsgordelclip van de voorpassagier, die helemaal naar beneden kan glijden als er niemand op de passagiersstoel zit, waardoor de gesp van de veiligheidsgordel tegen het zijpaneel kan slaan. Til hem gewoon helemaal omhoog.
Is er het afgelopen jaar een oplossing voor u geweest? Ik heb precies hetzelfde probleem op mijn 2019 Prestige (21" wielen). Audi heeft onlangs de hele passagierskant van het dashboard gedemonteerd, evenals de onderliggende HVAC-componenten. Ze hebben alles aangedraaid en weer in elkaar gezet en het geratel is er nog steeds.Niet echt. Audi heeft het geprobeerd en ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het komt steeds terug. Ik weet het niet zeker, maar het kan te maken hebben met de dashboardbekleding onder het dashboardkastje. Het lijkt een eenvoudige plastic plaat te zijn die een beetje kan verschuiven. Ik denk dat het in een positie kan glijden waardoor het af en toe tegen de zijkant trilt. Het interessante aan het geratel is dat grote hobbels het niet echt lijken te veroorzaken. Het zijn kleinere, frequentere trillingen van de auto (door oneffenheden in de weg) die het geratel veroorzaken.
Nee, het is nooit opgelost. Ik heb geruild voor een Q8 etron, tot nu toe geen probleem!Is er het afgelopen jaar een oplossing voor u geweest? Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn 2019 Prestige (21" wielen). Audi heeft onlangs de hele passagierskant van het dashboard gedemonteerd, evenals de onderliggende HVAC-componenten. Ze hebben alles aangedraaid en weer in elkaar gezet en de rammel is er nog steeds.
Nieuws? Heeft dat het probleem opgelost? Ik heb een vergelijkbaar geratel dat uit de middenconsole komt en zal mijn 2022 Sportback over een paar weken naar de dealer brengen. Ik hoop echt dat ze het probleem kunnen oplossen.Ik wacht nog steeds op de nieuwe ventilatieonderdelen die hopelijk snel binnenkomen en ik zal jullie allemaal op de hoogte brengen van de resultaten
Kon je het gerammel ooit oplossen? Ik heb een 2022 die ik pas twee maanden geleden heb gekocht en die heeft een vergelijkbaar gerammel uit het dashboard of de middenconsole. Hij staat nu bij de dealer en ze zeiden dat het een week kan duren omdat ze mogelijk een deel van het dashboard moeten verwijderen om het gerammel te vinden... Ik hield echt niet van dat geluid, maar ik wil wel dat ze het gerammel vinden.Mijn auto is 2 weken oud en heeft een rammel uit de middenconsole, die komt en gaat, wat erg vervelend is
Is het geratel door de dealer opgelost?Ik krijg ook een vervelend geratel/geklonk in het middenconsolegebied. Als ik over hobbels of een scherpe bocht ga. Ik heb alles uit de auto gehaald en het is er nog steeds. Ik heb hem iets meer dan een jaar en het is net begonnen. Als ik hem inlever, zal ik kijken wat de dealer kan doen.
Omdat de geluidsniveaus aan de buitenkant zo laag zijn, moet het ontwerpen van het interieur van de Audi etron een nachtmerrie voor een ontwerper zijn....je hoort ELKE kleine rammel!Niet zo blij om te melden, mijn rammel is terug! Ik denk dat het dezelfde rammel is als voorheen, maar niet zeker. Ik breng de auto volgende week weg voor de terugroepactie van de thuislader en laat ze de rammel opnieuw aanpakken. Anders, 6 maanden tot nu toe en mijn e-tron is probleemloos en een genot om in te rijden. Wens me succes bij het oplossen van mijn rammelprobleem.
Ik heb een e-tron uit 2022 en ja, er zit een rammel in de afdekking van het bedieningspaneel van de achterdeur aan de passagierskant. Ik heb een andere getest die ook een rammel had in dezelfde buurt. Ik hoop dat de dealer een oplossing heeft.Ik vraag me gewoon af hoe solide de e-tron is. Heeft iemand rammels of is dit een zeldzaamheid in de e-trons?
Ik had vergelijkbare rammels en de dealer kon het probleem oplossen. Een suggestie die voor mij werkte: als je de auto wegbrengt, vraag dan een technicus of de shopmanager om alleen mee te rijden om de rammel te horen. Dat heb ik gedaan en de technicus kon de problemen oplossen. Succes.Ik heb een e-tron uit 2022 en ja, er zit een rammel in de afdekking van het bedieningspaneel van de achterportier aan de passagierskant. Ik heb een andere auto getest die ook een rammel had in dezelfde omgeving. Ik hoop dat de dealer een oplossing heeft.
Is er iets met de achterste ventilatieopeningen, heeft het het probleem opgelost? Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.2022 sport terug
Ik heb een rammel van de middenconsole die veroorzaakt lijkt te worden door de naar achteren gerichte ventilatieopeningen
De dealer bestelde een set vervangende lamellen die volgende week terugkomen voor installatie
Ik zal jullie allemaal laten weten of het probleem is opgelost