Audi e-tron Forum banner
41 - 60 of 114 Posts
Bedankt voor al deze afbeeldingen. Hoewel deze meer op RS gericht waren, hebben ze me geholpen te verduidelijken wat ik wilde. Wanneer mijn niet-RS GT volgende week met het wrappen begint, zal de werkplaats ook de velgen poedercoaten in een satijn Charcoal zoals de HRE's die ik op mijn RS7 had, en de remklauwen krijgen een satijnen afwerking in een specifieke bordeauxrode kleur die ik aantrekkelijk vind.

• Like
Reactions: Bakus and AudiGT
Ik heb één wiel gedaan met de glanzende 3M carbon fiber. Ik denk dat je gelijk hebt, de donkerdere kleur ziet er beter uit. View attachment 4025
View attachment 4026
View attachment 4027
View attachment 4024
Ik denk dat er meer authentiek ogende CF is om te gebruiken. Google 5d of 6d carbon wrap. Zoek een CF-folie die perfect overeenkomt met de Audi-trim. Vraag wat samples aan. Die CF die je gebruikt, ziet er niet authentiek uit. Het idee is geweldig met de juiste folie.

Hallo allemaal. Ik sta op het punt een volledig zwarte etron GT te kopen met de 21-inch wielen, maar de enige 21-inch wieloptie op de GT is volledig monochroom in platina/titanium (zwart met titanium is helaas geen optie op de 21-inch wielen voor de GT in de VS).

Weet iemand of ik de wielen ergens kan omwisselen voor zwart+titanium/platina? (Ik ben in LA).

Of denkt iemand dat ik het gewoon in zijn geheel zwart moet laten poedercoaten?

Ugh, ik wou dat er betere wielopties op deze auto zaten!

Discussion starter · #45 · (Edited)
Hallo

Als je het over deze wielen hebt, zou je ze allemaal zwart kunnen maken.

Image

de zilveren inzetstukken schroeven er aan de achterkant uit en kunnen worden geverfd of in het zwart worden gewikkeld. Alleen dat al zou meer interesse opleveren. Je zou de wielen ook kunnen laten poedercoaten als de inzetstukken zijn verwijderd. Dat zou je de volledig zwarte look geven. Je zou ook kunnen kijken of ze kunnen poedercoaten en hen kunnen vragen om de velg te laten diamantsnijden en de inzetstukken dezelfde kleur te houden, op die manier krijg je de look van het standaard zwart en zilver afgewerkte wiel.

Ik heb de RS 21" Concept wielen geĂĽpdatet om ze voornamelijk zwart te maken en ik denk dat ze er veel beter uitzien.

Image

Hoi

Als je het over deze wielen hebt, zou je ze helemaal zwart kunnen maken

View attachment 4081

de zilveren inzetstukken schroef je er van achteren uit en kunnen ofwel worden geverfd of in het zwart worden gewikkeld, alleen dat al zou voor meer interesse zorgen, als alternatief zou je de wielen ook kunnen laten poedercoaten als de inzetstukken zijn verwijderd. Dat zou je de volledig zwarte look geven, als alternatief zou je kunnen kijken of ze kunnen poedercoaten, en hen vragen om de velg te diamantslijpen en de inzetstukken dezelfde kleur te houden, op die manier krijg je de look van het standaard zwart en zilver afgewerkte wiel.

Ik heb de RS 21" Concept-wielen geĂĽpdatet om ze voornamelijk zwart te maken en ik denk dat ze er veel beter uitzien.

View attachment 4082
Ja, dat is het wiel - allemaal platina/titanium. Wauw, ik had geen idee dat dat inzetstukken waren en ja, al je ideeën zijn geweldig. Zou je een semi-glanzende zwarte of volledig glanzende zwarte poedercoating aanbevelen op de wielen (niet de inzetstukken) tegen een mythos zwarte GT? Heb je ook aanbevelingen voor winkels in Zuid-Californië die dit allemaal zouden kunnen doen (vooral de diamantgeslepen buitenranden)?

Bedankt voor je advies en inzicht!

Een Taycan- of Panamerica-wiel past op de GT. Elk gesmeed wiel met een hoge offset kan worden gemaakt voor het GT-boutpatroon. U hoeft niet op eierschalen te lopen, kies een stijl en laat deze op maat maken. De wereld ligt aan uw voeten.

NP hier is nog een foto van het paneel van achteren, zoals je kunt zien, houden de twee ronde clips de zilveren sierlijst vast aan de L-vormige zwarte sierlijst, dus je kunt in theorie de zilveren sierlijst verwijderen om te worden gewikkeld zonder de vinnen los te schroeven.

View attachment 3124 View attachment 3125
Tips om de panelen van de houder te verwijderen/uit te klikken? Schroevendraaier? Op welke plaats? Risico om de panelen te beschadigen? Bedankt

Hoi

Als je het over deze wielen hebt, zou je ze allemaal zwart kunnen maken

View attachment 4081

de zilveren inzetstukken schroef je van de achterkant los en kunnen worden geverfd of in het zwart worden gewikkeld, alleen dat al zou meer interesse opleveren, je zou de wielen ook kunnen laten poedercoaten als de inzetstukken zijn verwijderd. Dat zou je de volledig zwarte look geven, je zou ook kunnen kijken of ze kunnen poedercoaten en ze vragen om de velg te laten diamantsnijden en de inzetstukken dezelfde kleur te houden, op die manier krijg je de look van het standaard zwart en zilver afgewerkte wiel.

Ik heb de RS 21" Concept wielen geĂĽpdatet om ze voornamelijk zwart te maken en ik denk dat ze er daardoor veel beter uitzien.

View attachment 4082
Wauw geweldig!

Ja, dat is het wiel -- allemaal platina/titanium. Wauw, ik had geen idee dat dat inzetstukken waren en ja, al je ideeën zijn geweldig. Zou je een semi-glanzende zwarte of volledig glanzende zwarte poedercoating aanbevelen op de wielen (niet de inzetstukken) tegen een mythos zwarte GT? Heeft u ook aanbevelingen voor bedrijven in Zuid-Californië die dit allemaal zouden kunnen doen (vooral de diamantgeslepen buitenste velgen)?

Bedankt voor uw advies en inzicht!
Ik ben in Orange County en heb mijn wielen glanzend zwart laten poedercoaten door SSR Performance in Orange. Ze zijn niet de goedkoopste, maar ze leveren echt goed, high-end werk. Er zijn overal bedrijven die poedercoaten, zorg er gewoon voor dat ze legitiem zijn en veel van dit soort werk doen (ik heb bijvoorbeeld mobiele detailers gezien die poedercoaten aanbieden, wat ik zou vermijden).

Discussion starter · #52 · (Edited)
Ja, dat is het wiel -- allemaal platina/titanium. Wauw, ik had geen idee dat dat inzetstukken waren en ja, al je ideeën zijn geweldig. Zou je een semi-glanzende zwarte of volledig glanzende zwarte poedercoating op de wielen (niet de inzetstukken) aanbevelen tegen een mythos zwarte GT? Heb je ook aanbevelingen voor winkels in Zuid-Californië die dit allemaal zouden kunnen doen (vooral de diamantgeslepen buitenste velgen)?

Ja, dat is het wiel -- allemaal platina/titanium. Wauw, ik had geen idee dat dat inzetstukken waren en ja, al je ideeën zijn geweldig. Zou je een semi-glanzende zwarte of volledig glanzende zwarte poedercoating op de wielen (niet de inzetstukken) aanbevelen tegen een mythos zwarte GT? Heb je ook aanbevelingen voor winkels in Zuid-Californië die dit allemaal zouden kunnen doen (vooral de diamantgeslepen buitenste velgen)?

Tips om de panelen van de houder te verwijderen/uit te klikken? Schroevendraaier? Op welke plaats? Risico om de panelen te beschadigen? Bedankt
Ik zou zeggen dat er meer risico is rond het verwijderen van de schroeven, van de 20 panelen brak er één bij het verwijderen. Maar als ik iets minder onhandig was geweest bij het verwijderen van de bouten, zou het naar mijn mening goed zijn geweest.

De conceptwielen zilveren inzetstukken zijn vrij gemakkelijk te verwijderen, ik ontdekte door oefening dat de beste manier om te verwijderen was om iets tussen het zilver en het zwarte plastic te schuiven om het inzetstuk onder spanning te zetten, neem dan een tang en knijp in de ronde clip en de eerste kant springt er gewoon uit. Til het paneel voorzichtig op over de centrale bevestigingsbout (onderdeel van het zwarte L-vormige stuk). De andere clip kan worden samengedrukt door het zilveren paneel tegen de klok in te draaien, kijkend naar de achterkant van het inzetstuk.

Ik hoop dat het een beetje logisch is. Ik heb een vervangend inzetstuk besteld voor degene die ik heb gebroken, dus als dat aankomt, zal ik wat foto's van het proces maken als dat helpt.

Ik zou zeggen dat er meer risico is bij het verwijderen van de schroeven, van de 20 panelen is er één gebroken bij het verwijderen. Maar als ik iets minder onhandig was geweest bij het verwijderen van de bouten, zou het naar mijn mening goed zijn gegaan.

De zilveren inzetstukken van de conceptwielen zijn vrij eenvoudig te verwijderen. Ik heb door oefening ontdekt dat de beste manier om te verwijderen is om iets tussen het zilver en het zwarte plastic te schuiven om het inzetstuk onder spanning te zetten, dan een tang te pakken en de ronde clip samen te knijpen, waardoor de eerste kant eruit springt. Til het paneel voorzichtig op over de centrale bevestigingsbout (onderdeel van het zwarte L-vormige stuk). De andere clip kan worden samengedrukt door het zilveren paneel met de klok mee te draaien.

Ik hoop dat het een beetje logisch is. Ik heb een vervangend inzetstuk besteld voor degene die ik heb gebroken, dus als die aankomt, zal ik een paar foto's van het proces maken als dat helpt.
Dit helpt enorm, bedankt!!

Discussion starter · #54 ·
Ja, dat is het wiel -- allemaal platina/titanium. Wauw, ik had geen idee dat dat inzetstukken waren en ja, al je ideeën zijn geweldig. Zou je een semi-glanzende zwarte of volledig glanzende zwarte poedercoating op de wielen (niet de inzetstukken) aanbevelen tegen een mythos zwarte GT? Heb je ook aanbevelingen voor winkels in Zuid-Californië die dit allemaal zouden kunnen doen (vooral de diamantgeslepen buitenvelgen)?

Het is een persoonlijke voorkeur, maar ik zou zeggen dat het het gemakkelijkst zou zijn om de inzetstukken te verwijderen en de wielen vervolgens te laten poedercoaten, de mijne zijn hoogglans.

Ik zou de inzetstukken persoonlijk wrappen, omdat ze waarschijnlijk een groot risico lopen om te beschadigen, op die manier kun je de wrap vernieuwen als je deuken krijgt. Het wrappen van de inzetstukken kan heel gemakkelijk.

Ik denk dat het volledig zwart er erg goed uit zou zien met het mythos zwarte koetswerk.

Als alternatief zou je kunnen experimenteren met een contrasterende kleur op je inzetstukken, omdat ze heel gemakkelijk te veranderen zijn.

Succes 👍

Hoi

View attachment 4081

de zilveren inzetstukken schroeven er aan de achterkant uit en kunnen worden geverfd of in het zwart worden gewikkeld, alleen dat zou voor meer interesse zorgen, je zou de wielen ook kunnen laten poedercoaten als de inzetstukken zijn verwijderd. Dat zou je de volledig zwarte look geven, je zou ook kunnen kijken of ze kunnen poedercoaten en hen vragen om de velg te diamantsnijden en de inzetstukken dezelfde kleur te houden, op die manier krijg je de look van het standaard zwart en zilver afgewerkte wiel.

Ik heb de RS 21" Concept wielen geĂĽpdatet om ze voornamelijk zwart te maken en ik denk dat ze er daardoor veel beter uitzien.

View attachment 4082
Zijn de inzetstukken van plastic?

Hoi

View attachment 4081

de zilveren inzetstukken schroeven er aan de achterkant uit en kunnen geverfd of in het zwart gewikkeld worden, alleen dat zou al voor meer interesse zorgen, je zou de wielen ook kunnen laten poedercoaten als de inzetstukken verwijderd zijn. Dat zou je de volledig zwarte look geven, je zou ook kunnen kijken of ze kunnen poedercoaten en hen vragen om de velg te diamantsnijden en de inzetstukken dezelfde kleur te houden, op die manier krijg je de look van het standaard zwart en zilver afgewerkte wiel.

Ik heb de RS 21" Concept wielen geĂĽpdatet om ze voornamelijk zwart te maken en ik denk dat ze er veel beter uitzien.

View attachment 4082
Heeft iemand een foto van hoe de 21" GT titanium wielinzetstukken in de wielen worden geschroefd? Ik wil er zeker van zijn dat mijn poedercoatmannen dit vrij gemakkelijk kunnen afhandelen door hen een foto te sturen van de manier waarop ze erin worden geschroefd, enz. Bedankt!

Discussion starter · #59 ·
Weet iemand hoe de 21" GT titanium wielinzetstukken in de wielen worden geschroefd? Ik wil ervoor zorgen dat mijn poedercoat-mensen dit vrij gemakkelijk kunnen afhandelen door hen een foto te sturen van de manier waarop ze worden vastgeschroefd, enz. Bedankt!
Ze worden bevestigd met 3 bouten, het ziet er eenvoudiger uit dan de conceptwielen met slechts één onderdeel. Dus hopelijk is het gewoon een kwestie van ze losschroeven en ze vervolgens weer terugplaatsen als je ze hebt laten spuiten.

Ook een foto van hoe ze eruit zouden zien als ze gepoedercoat zijn en de inzetstukken ongewijzigd teruggeplaatst zijn.

Attachments

Discussion starter · #60 ·
Ze zijn bevestigd met 3 bouten, het ziet er eenvoudiger uit dan de conceptwielen met slechts één onderdeel. Dus hopelijk is het gewoon een kwestie van ze los te schroeven en ze er weer op te zetten als je ze hebt laten spuiten.

Ook een foto van hoe ze eruit zouden zien als ze gepoedercoat zijn en de inzetstukken onveranderd teruggeplaatst zijn.
Ik was vandaag in de dealer om een vervangend inzetstuk op te halen en ze hadden beide typen besteld om er zeker van te zijn dat ik de juiste kreeg.

Ik kan bevestigen dat ze te plastic zijn en met 3 bouten worden vastgehouden. Zie foto

Attachments

41 - 60 of 114 Posts