Audi e-tron Forum banner
101 - 114 of 114 Posts
Ik was vandaag in de dealer om een vervangende inzet te halen en ze hadden beide typen besteld om er zeker van te zijn dat ik de juiste kreeg. Ik kan bevestigen dat ze te plastic zijn en met 3 bouten worden vastgehouden. Zie foto
Heeft u het onderdeelnummer van de inzetstuk van de foto die u heeft besteld bij de hand? Een van de mijne is vandaag kapot gegaan na een wasstraat. Bedankt!

Bedankt aan @Ps702, @Bakus en vele anderen op dit forum voor hun hulp. Heb mijn velgen laten poedercoaten (semi-glans 50/50) en heb de tint net voltooid. Erg blij met de resultaten!

View attachment 4189
Dit is precies wat ik wil, maar ik worstel om een SoCal-winkel te vinden die dit doet met het verwijderen van de vinnen en poedercoaten en ze vervolgens weer terug te plaatsen :(

Audi UK en Australië bieden nu een nieuw 21" 5-dubbele spaaks concave module wiel aan met zwarte inzetstukken (optiecode 43S). Het originele wiel met platina inzetstukken is hernoemd naar "5-dubbele spaaks concave module design in zwart met grafische print" (optiecode 44I). Ik kan geen foto's vinden van het nieuwe wiel op een echte auto, maar hier is de configurator render:

HĂ© jongens, ik ben onlangs lid geworden van het forum.

Mijn GT in Kemora Grey en Sard Brown interieur is ongeveer een maand oud, maar ik heb de standaard 20" al vervangen door het RS 21" 10-spaaks trapeziumvormige aero-design, samen met een paar andere dingen zoals zwarte stickers. Ik denk dat ze een grote verbetering zijn ten opzichte van de standaard wielen, ik hoop dat jullie het ermee eens zijn?

Groeten, Joe

Hallo mensen, heeft iemand problemen gehad met het TPMS-waarschuwingslampje toen u de wielmaat veranderde?

Ik heb een set OEM 21" RS-wielen gekocht voor mijn gewone (niet-RS) e-tron GT, ter vervanging van de originele 20" inch wielen. De wielen die ik kocht, werden al geleverd met TPMS-sensoren en banden, dus ik heb de sensoren van mijn originele wielen niet verwisseld. Oude wielen en banden direct van de auto, nieuwe erop.

Onmiddellijk verscheen er een TPMS-waarschuwingslampje dat afgaat wanneer de auto wordt gestart en niet weggaat als ik probeer de druk via de MMI te resetten.

Ik heb nog steeds de originele wielen met de originele sensoren, maar weet niet zeker of dat zou helpen of niet als ik de sensoren zou verwisselen.

Heeft iemand anders deze problemen gehad bij het veranderen van de wiel- en bandenmaat ten opzichte van de standaard?

Ik heb mijn auto naar mijn lokale dealer gebracht, die zei dat ze niet de apparatuur hebben om het te kunnen doen - ik weet niet zeker of dit gewoon typische Audi-dealer BS is...

Proost

@joeweaver100
Eerste vraag... hoe weet u dat er TPMS-sensoren in de 21" wielen zitten en dat ze goed functioneren?

Ik heb gewisseld tussen 20" GT, 21" GT en 20" Taycan wielen op twee verschillende GT's zonder problemen.

101 - 114 of 114 Posts