Hier is de exclusieve optielijst voor de E-Tron GT en RS. Kleuren, stiksels en lederen opties
Bijgewerkt: 23-6-22 met de exclusieve prijslijst van 2023
Bijgewerkt: 23-6-22 met de exclusieve prijslijst van 2023
Bedankt voor het delen!Hier is de exclusieve optielijst voor de E-Tron GT en RS. Kleuren, stiksels en lederen opties
Het exclusieve lakwerk is het, niet de interieuropties.Bedankt voor het delen!
Helaas is dit niet beschikbaar met het Year One-pakket, maar het is goed om te weten dat er nog andere opties zijn!
Er komen binnenkort een paar Nardo Quattros aan bij 2 dealers die ik ken.Ik zei tegen mezelf dat ik geen RS zou kopen, dus koop dit alsjeblieft voordat ik een slechte beslissing neem (Nardo Grey)
View attachment 4330
Buy or Lease a New 2022 Audi RS e-tron GT for Sale in Mentor, OH | Stock#: 22134
See the New 2022 Audi RS e-tron GT 22134 for sale at our luxury car and SUV dealership in Mentor. Ask for Stock# 22134 or call 888-429-2215 for more information or to schedule a test drive!www.audimentor.com
Deze auto lijkt een abnormale specificatie te hebben, omdat hij een carbon performance pack heeft buiten de Year One in de RS (kan online niet op die manier worden geconfigureerd).Dat zou heel moeilijk te weigeren zijn geweest als het beschikbaar was geweest toen ik mijn GT kocht.
Wauw. Dat is een prachtige kleur. Heeft de camera die kleur verschoven (de kleuren van de lucht zien er echt verzadigd uit) of ziet het er in het echt ook zo uit?