Klinkt alsof een bezoek aan de dealer nodig is.
Als ze geen E Tron hebben, zorg er dan voor dat ze je een opfriscursus geven over hoe je een benzinestation gebruikt!Ik heb geklaagd, het is mijn recht, en krijg morgen een eTron. Ik breng een elektrische auto voor onderhoud, ik hoop er ook een elektrische voor een leenauto te krijgen. Ze hebben er verschillende op voorraad, het zijn verkopers die ermee naar huis rijden.
EV's lijken meer op je magnetron dan op je oude ICE-voertuig, met veel meer elektronische modules en elektronische kruiscommunicatie. Elektronische apparaten hebben de neiging om vroeg in het bezit te falen, in tegenstelling tot meer mechanische apparaten. De vroege piek in storingen voor EV's komt naar voren in geaggregeerde gegevens.Leuk! Ik heb genoten van de Sportback en vandaag op de terugweg gooide hij een heleboel fouten. De file-functie werkte niet meer, ik kon niet alle berichten zien. Het lijkt erop dat er ook dingen zijn opgedoken die te maken hebben met de sensoren voor de adaptieve cruise control. Ik merkte dat mijn auto van het terrein naar de werkplaats is verplaatst, dus ik denk dat de reparaties aan de gang zijn. Ik denk dat deze auto ook wat werk nodig heeft.
Ik denk dat het goede hieraan is dat het vroeg in het bezit gebeurde, zodat ze het kunnen repareren en hopelijk is het een permanente oplossing. Wij zijn de proefpersonen voor deze nieuwe generatie Audi EV's, laten we hopen dat toekomstige generaties EV's hiervan profiteren.
Dit is zeker niet gebeurd met de release van de 2019 E Tron SUV. De eerste auto werd in maart 2019 in Duitsland afgeleverd en de eerste Amerikaanse auto's arriveerden in juni 2019.Welnu, uit ervaring uit het verleden brengen de Duitsers en andere fabrikanten doorgaans uit op hun thuismarkt vóór de VS. Dit is doorgaans een jaar, met veel gegevens, upgrades en wijzigingen voor de volgende modeljaar bouwcyclus. Ik dacht dat 2 jaar (VS-verkooptijd) een goed moment was om in te stappen, maar er lijken nog steeds wat groeipijnen te zijn.
Op dezelfde manier als iedereen die als essentieel werknemer werd beschouwd, werd opgeleid: via video en persoonlijk. Dit is niet zo moeilijk als je het wilt doen. En alles lag niet "stil". Ja, het was moeilijker en vereiste nadenken en inspanning. Maar het is niet zo dat ze de prijs van auto's hebben verlaagd tijdens de pandemie of de garantie met een jaar hebben verlengd. Ze hebben nog steeds ons geld aangenomen. Wat betreft de onderdelenbeperkingen, nee, het zijn niet alleen zij, maar ik heb moeite te begrijpen hoe dat het oké maakt om wekenlang op auto's van klanten te zitten zonder compensatie. Ik ben de eerste die de leenauto's waardeert die ik van mijn dealer krijg. Maar een leenauto is geen compensatie voor het verlies van die specifieke auto. De leenauto lost de vervangbare problemen op: boodschappen, woon-werkverkeer, etc., maar het compenseert niet het verlies van plezier. Audi (en anderen) zouden zich over de kop moeten werken om niet alleen de auto te repareren, maar om het goed te maken. D.w.z. de auto goed maken, de reparatie goed maken, de ervaring goed maken.Ik moet rekening houden met het feit dat Audi een nieuw product moest introduceren en uitbreiden in een jaar dat getroffen werd door een wereldwijde pandemie. Hoe leid je bijvoorbeeld E-Tron technici op als alles stil ligt?
Eens. Tijdens de COVID-lockdown hadden ze hier wel leenauto's, maar... geen mensen om ze op tijd schoon te maken, dus de beschikbaarheid was wat beperkter. Nu lijkt het weer business as usual te zijn.Zelfs als ik eindig met een Q3, want die is veel beter dan de GMC SUV die ze me een keer gaven of de Nissan Frontier Pickup