Hé, ik heb onlangs een 2022 Audi Q4 e-tron 50 Quattro gekregen en ik probeer meer te weten te komen over de batterij en de oplaadmogelijkheden. Ik heb gelezen dat sommige Q4 e-tron modellen verschillende batterijcapaciteiten en oplaadsnelheden hebben, maar aangezien ik de mijne tweedehands heb gekocht, weet ik niet precies wat er af fabriek in zat.
Ik heb bijvoorbeeld discussies gezien over DC-snellaadtarieven en of bepaalde modellen het grotere 82 kWh-batterijpakket hebben. Is er een manier om mijn specifieke bouwdetails te bevestigen? Zou een dealer kunnen opzoeken welke batterij- en oplaadpakketten oorspronkelijk bij mijn VIN zaten? Of is er een database met deze info?
Ik heb bijvoorbeeld discussies gezien over DC-snellaadtarieven en of bepaalde modellen het grotere 82 kWh-batterijpakket hebben. Is er een manier om mijn specifieke bouwdetails te bevestigen? Zou een dealer kunnen opzoeken welke batterij- en oplaadpakketten oorspronkelijk bij mijn VIN zaten? Of is er een database met deze info?