Audi e-tron Forum banner

Workshopmodus uitschakelen

610 views 3 replies 3 participants last post by  herebcs  
#1 ·
Ik moest mijn auto naar een carrosseriebedrijf brengen om het kapotte achterste middenlicht te laten vervangen en sinds de auto is teruggebracht, heb ik geen toegang meer tot de rijgegevens van de myAudi-app. De optie is inactief en er wordt een bericht weergegeven: "U kunt deze service niet gebruiken omdat u niet over de benodigde rechten beschikt of de werkplaatmodus is geactiveerd". Is er een manier om de werkplaatmodus uit te schakelen zonder opnieuw naar het carrosseriebedrijf te gaan?

Bedankt!

#2 ·
Ik moest mijn auto naar een carrosseriebedrijf brengen om het kapotte achterste middenlicht te laten vervangen en sinds de auto is teruggebracht, heb ik geen toegang meer tot de rijgegevens van de myAudi app.
De optie is inactief en er wordt een bericht weergegeven: "U kunt deze service niet gebruiken omdat u niet over de benodigde rechten beschikt of de werkplaatsmodus is geactiveerd".
Is er een manier om de werkplaatsmodus uit te schakelen zonder opnieuw naar het carrosseriebedrijf te gaan?

Bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem, maar mijn auto is niet naar de werkplaats geweest - er is een app-update geweest waarvan ik vermoed dat deze dit probleem heeft veroorzaakt.

#4 ·
Hier ook. Was ok maar nu grijs geworden. iOS app is ongeveer een week geleden bijgewerkt en ik weet zeker dat ik heb gekeken en het werkte sindsdien, want pas 12 dagen en 600 mijl in dus nog steeds aan het uitzoeken wat de efficiëntie beïnvloedt
Ik heb het net gecontroleerd op de Android-tablet van mijn dochter, het is daar ook grijs en de app is sinds juni niet bijgewerkt. Dus het moet een serverprobleem zijn. Het enige wat ik niet begrijp is waarom het nog steeds werkt voor de meerderheid van de mensen?