Audi e-tron Forum banner
41 - 60 of 68 Posts
Discussion starter · #41 ·
Er is niets zoals een digitale sleutel in de my Audi-app, hoe je Apple als digitale sleutel kunt laten werken
wanneer je auto de 3.01 software heeft. Klik in de my Audi-app op alle functies. Selecteer vervolgens digitale sleutel.

Als het grijs is, klik er dan op en dit zal de e-mail voor activering opvragen. Zodra je de code hebt, kun je teruggaan naar hetzelfde gebied en de installatie voltooien.

Dit is alleen beschikbaar als je auto 3.01 software heeft.

Er is niets te zien
wanneer uw auto de 3.01 software heeft. Klik in de my Audi-app op alle functies. Selecteer vervolgens digitale sleutel.

Als deze grijs is, klik er dan op en dit zal de e-mail voor activering activeren. Zodra u de code heeft, kunt u teruggaan naar hetzelfde gebied en de installatie voltooien.

Dit is alleen beschikbaar als uw auto de 3.01 software heeft.
ik heb de nieuwe versie maar geen digitale sleutel grijs

Discussion starter · #50 ·
dank u, ik moet inderdaad gaan, dit heeft niets te maken met de 06xn-update en kan zonder problemen worden gedaan of moet ik wachten
Het hangt allemaal samen, het zal alleen problemen veroorzaken als je een probleem met de regeleenheid hebt ervaren en je zou het aantal problemen kennen.

Bel en spreek met uw lokale werkplaats die u kan informeren over de uitrol van software 3.01 in uw land/markt.

Mensen,

ik was ook enthousiast over de digitale sleutel, maar toen ik hem eindelijk kreeg, bleek het zo'n teleurstelling te zijn.

1. De auto ontgrendelen:

- De auto ontgrendelt niet vanzelf als je nadert. Je moet hem ofwel via de telefoon ontgrendelen of de telefoon naast de handgreep plaatsen.

- UWB is aanwezig, ingeschakeld en mijn sleutel zegt dat alles in orde is, maar het werkt nog steeds niet.

- Tot overmaat van ramp werkt het aanraken van de handgreep zoals bij een traditionele FOB ook niet. Hetzelfde probleem geldt bij het verlaten van de auto: het aanraken van de handgreep vergrendelt hem niet. Je moet je telefoon pakken en de app starten.

2. De auto starten:

Om de auto te starten, moet ik mijn telefoon uit mijn zak halen en in de Audi phone box plaatsen. Na enkele seconden piept hij en dan kan ik 'Rijden' selecteren. Met de FOB gewoon instappen en 'Rijden' selecteren.

Ik heb geprobeerd het te gebruiken, maar eerlijk gezegd is het veel gemakkelijker om de FOB gewoon in mijn zak te houden.

Het is nu winter, dus ik heb altijd een jas en extra zakken, wat het dragen van de FOB handiger maakt. Misschien in de zomer, met minder lagen en minder zakken, lijkt de digitale sleutel nuttiger - maar voorlopig is het een tegenvaller.

Discussion starter · #53 ·
Mensen,

Ik was ook enthousiast over de digitale sleutel, maar toen ik hem eindelijk kreeg, bleek het zo'n teleurstelling te zijn.

1. De auto ontgrendelen:

- De auto ontgrendelt zichzelf niet als je nadert. Je moet hem ontgrendelen via de telefoon of de telefoon naast de handgreep plaatsen.

- UWB is aanwezig, ingeschakeld en mijn sleutel zegt dat alles in orde is, maar het werkt nog steeds niet.

- Tot overmaat van ramp werkt het aanraken van de handgreep zoals bij een traditionele FOB ook niet. Hetzelfde probleem geldt bij het verlaten van de auto: het aanraken van de handgreep vergrendelt hem niet. Je moet je telefoon pakken en de app starten.

2. De auto starten:

Om de auto te starten, moet ik mijn telefoon uit mijn zak halen en in de Audi telefoonbox plaatsen. Na een paar seconden piept hij en dan kan ik "Rijden" selecteren. Met de FOB gewoon instappen en "Rijden" selecteren.

Ik heb geprobeerd het te gebruiken, maar eerlijk gezegd is het veel gemakkelijker om de FOB gewoon in mijn zak te houden.

Het is nu winter, dus ik heb altijd een jas en extra zakken, waardoor het handiger is om de FOB te dragen. Misschien lijkt de digitale sleutel in de zomer, met minder lagen en minder zakken, nuttiger - maar voorlopig is het een tegenvaller.
De digitale sleutel gebruikt de CCC-standaard, maar is problematisch gebleken voor velen in de Q6-reeks, waardoor alles wat met dat model te maken heeft, problemen ondervindt.

Het meest voorkomende probleem is dat het alarm zonder reden afgaat of dat mensen uit de auto worden buitengesloten.

De telefoon in de telefoonbox plaatsen is een extra beveiligingsfunctie om ongewenste starts te voorkomen, bijvoorbeeld door kinderen die in een auto met een telefoon spelen.

De telefoon die in de telefooncel wordt geplaatst, is een extra beveiligingsfunctie om ongewenste starts te stoppen, bijvoorbeeld door kinderen in een auto die met een telefoon spelen.
Echt waar? Weet je dat zeker, of verzin je het maar? Als er een FOB in de auto zit, kun je overschakelen naar de drive-modus. Zoals bij elke andere auto die ik de afgelopen 15+ jaar heb gehad. Dezelfde beveiliging om de auto te ontgrendelen? LOL

Discussion starter · #55 ·
Echt waar? Weet je dat zeker, of verzin je het maar? Als er een FOB in de auto zit, kun je overschakelen naar de aandrijving. Zoals bij elke andere auto die ik de afgelopen 15+ jaar heb gehad. Dezelfde beveiliging om de auto te ontgrendelen? LOL
Digitale sleutel heeft een standaard die door de meeste auto's wordt gebruikt (google CCC Digital Key), de plaatsing van de telefoonbox staat in de Audi Owners manual. Wat betreft de FOB, dat is zeker een Audi-standaard, ik neem aan dat ze verwachten dat de eigenaar van de sleutel er verantwoordelijk voor is. Ik ben het ermee eens dat de digitale sleutel met Face ID/Touch ID veiliger is. Maar nogmaals, mijn FOB kan niet eens de kofferbak correct bedienen.

Mensen,

Ik was ook enthousiast over de digitale sleutel, maar toen ik hem eindelijk kreeg, bleek het zo'n teleurstelling te zijn.

1. De auto ontgrendelen:

- De auto ontgrendelt niet vanzelf als je nadert. Je moet hem ontgrendelen via de telefoon of de telefoon naast de handgreep plaatsen.

2. De auto starten:

Om de auto te starten, moet ik mijn telefoon uit mijn zak halen en in de Audi phone box plaatsen. Na enkele seconden piept hij en dan kan ik "Rijden" selecteren. Met de FOB gewoon instappen en rijden selecteren.

Het is nu winter, dus ik heb altijd een jas en extra zakken, wat het dragen van de FOB handiger maakt. Misschien in de zomer, met minder lagen en minder zakken, lijkt de digitale sleutel nuttiger - maar voorlopig is het een tegenvaller.
In mijn US Q6 werkt de digitale sleutel zoals verwacht. Ik kan mijn auto ontgrendelen en besturen terwijl mijn telefoon de hele tijd in mijn zak zit. Ik heb dit vele malen getest.

maybe after set up you can leave in pocket but not what the dealerships are telling people. Anything is possible lol
Audi-dealers zijn ongelooflijk slecht getraind in de Q6 en softwaregestuurde EV's in het algemeen, dus ik vertrouw niet echt wat de meesten van hen zeggen. Minstens de helft van de dingen die ze me vertelden over hoe de auto werkt, waren onwaar.

41 - 60 of 68 Posts