Audi e-tron Forum banner

Daytona Gray Audi e-tron GT Eigenaren Foto Thread

77K views 159 replies 50 participants last post by  IUmid  
#1 ·
#2 ·
Heh, aangezien ik nieuw ben op dit forum, ga ik vragen: ik neem aan dat je echte foto's wilt van afgeleverde auto's - wanneer dat dan ook mag zijn - en niet meer configuratorfoto's? ;)

• Like
Reactions: Admin
#3 ·
Heh, aangezien ik nieuw ben op dit forum, ga ik vragen: ik neem aan dat je echte foto's wilt van geleverde auto's - wanneer dat dan ook mag zijn - geen configuratorfoto's meer? ;)
Welkom @drunkenspyder.

Ja, deze kleurentopics zijn er uiteindelijk voor eigenaren om foto's uit de echte wereld van hun e-tron GT te delen.
Ik kijk ernaar uit om er een paar van jou te zien!

#6 · (Edited)
Bedankt daarvoor. Klinkt leuk. Maar die wielen, hoewel misschien niet verkrijgbaar in het VK, zijn in feite wel verkrijgbaar in de VS op de niet-RS-versie.
Geen probleem en bedankt, dat is geweldige informatie. De Britse configurator heeft momenteel alleen de 20 inch opties op de GT en 21 inch op de RS (ik moet zeggen dat ik dol ben op de wielen op de demonstratieauto, dus als je in de VS bent, heb je volgens mij geluk). Als je naar de Amerikaanse configurator kijkt, zijn ze heel subtiel verschillend met tweekleurig grijs (ook verkrijgbaar op de Britse RS-versie), terwijl de voorbeelden op de 'Vorsprung'-demo hier zwart zijn. Over het algemeen een zeer stijlvolle, halo-auto. Ik moet hier de centen sparen als een ontslagen piloot, maar hopelijk kan ik binnenkort de overstap naar EV maken.

#7 ·
Ha! Je hebt mijn oorspronkelijke onjuiste inhoud te pakken. [Ik had zeker gedacht dat die 21 wielen beschikbaar waren voor de niet-RS GT. Ik zat verkeerd en heb mezelf gewoon niet snel genoeg gecorrigeerd.:D]

Van over de plas, Fijne 4e juli, soms ook wel Treason Day genoemd in het VK. 🤣

Image

• Like
Reactions: ricchester
#8 · (Edited)
Ha! Je hebt mijn originele onjuiste inhoud te pakken. [Ik had gedacht dat die 21-inch wielen zeker beschikbaar waren voor de niet-RS GT. Ik zat fout en heb mezelf gewoon niet snel genoeg gecorrigeerd.:D]

Van over de plas, Fijne 4th of July, soms ook wel Treason Day genoemd in het VK. 🤣
Geen zorgen :) , je hebt niet ongelijk want ik denk dat ze beschikbaar zijn op de Prestige, waarvoor je dan het Performance pakket moet specificeren (ik weet niet zeker of dit het in de RS verandert of niet, want het lijkt per regio te verschillen). Het enige verschil dat ik kan zien, is dat de zwarte inzetstukken niet beschikbaar zijn over het water in de VS. Goede oude Audi hè?

Het zou leuk zijn om er een te zien in Navarra Blue (de kleur van mijn huidige B9 S4, waar ik van hou).
2260

Fijne 4th of July, een fijne dag en het allerbeste uit het VK (y)
2261

#59 ·
Hier is de mijne. Heb het vandaag gekregen.
View attachment 2326 View attachment 2327
Prachtig! De mijne wordt in feite identiek - Daytona met het zwarte pakket, dezelfde wielen. Ik wacht op bericht dat het in Vancouver is aangekomen en het wordt zeer binnenkort naar Vancouver Island getransporteerd voor levering. Ik verwacht het over de volgende 3 weken na bijna 8 maanden wachten1

#22 ·
Bij de lokale dealers vandaag, voor degenen in het VK die teleurgesteld zijn over de wielkeuze op de basis GT, zien deze er in het echt geweldig uit. Ik heb precies deze kleur / wielen besteld en was bezorgd dat ze te klein zouden zijn, maar dat is niet zo. Ik heb echter wel voor de carrosseriekleurige grille gekozen.
View attachment 2342
View attachment 2343
Ik ging aanvankelijk voor deze exacte specificatie, maar veranderde van gedachten over de kleur en koos in plaats daarvan voor Kemora grijs. De Daytona ziet er echter prachtig uit!

#21 ·
Heb een afspraak gemaakt over twee weken om de velgen van mijn Daytona Grey GT glanzend zwart te laten poedercoaten. Twijfel over het zwart of mogelijk rood laten spuiten van de remklauwen en sta open voor suggesties (garage adviseerde zilver voor de remklauwen). Zag een ander Audi-model in Daytona Grey dit doen op een ander forum en het zag er best goed uit. Krijg volgende week ook een keramische coating (gratis voor AAA-leden, weet niet zeker of dit alleen via mijn dealer is of voor alle nieuwe Audi's) en de ramen worden getint. Zal foto's plaatsen zodra het klaar is.

#31 ·
Zitten je nummerplaten vast? want ik kan geen schroeven of plastic bouten zien, zo ja, waarmee?
Ja, gewoon vastgeplakt met wat (veel voor het geval dat) nummerplaatstickers :)

#32 · (Edited)
Wilde bijgewerkte foto's van mijn Daytona Grey delen, aangezien ik een paar wijzigingen heb aangebracht:
- Chroom vervangen door zwarte badges en ringen
- Ghost verlagingslinks
Volgende: XPEL Stealth PPF over een paar weken
(foto's zijn van de IG-pagina van mijn lokale shop, vandaar de bijschriften, omdat ze van veel hogere kwaliteit zijn dan ik kan maken)

#33 ·
Wilde bijgewerkte foto's van mijn Daytona Grey delen, omdat ik een paar wijzigingen heb aangebracht:
- Chroom vervangen door zwarte badges en ringen
- Ghost Lowering Links
Volgende: XPEL Stealth PPF over een paar weken
(foto's zijn van de IG-pagina van mijn lokale shop, vandaar de bijschriften, omdat ze van veel hogere kwaliteit zijn dan ik kan maken)
View attachment 3231 View attachment 3232 View attachment 3233
Hoeveel verlagen de lowering links de auto?

Zou ook geĂŻnteresseerd zijn in de stealth PPF als het klaar is, want ik overweeg dit op een mythos zwarte GT aan te brengen.

#34 ·
Ik denk niet meer dan een inch, de winkel heeft er een beetje mee gespeeld om het allemaal gelijk te trekken, dus ik weet niet zeker hoeveel het precies verlaagd heeft. Het is subtiel, maar het geeft het een sportievere en dreigender uitstraling. In wezen verlaagt het alle niveaus van de luchtvering iets zonder de rijkwaliteit te beĂŻnvloeden (behalve te letten op hobbels in de weg).

#37 ·
Niet meer dan een inch denk ik, de garage heeft er een beetje mee gespeeld om het allemaal gelijk te trekken, dus ik weet niet zeker hoeveel het precies verlaagd is. Het is subtiel, maar het geeft het een sportievere en dreigender uitstraling. In wezen verlaagt het alle niveaus van de luchtvering enigszins zonder de rijkwaliteit te beĂŻnvloeden (behalve te letten op hobbels in de weg).
Er is een andere thread voor het verlagen van de eTron SUV op deze forums die ingaat op een aantal erg leuke details over hoe de GhostLinks werken, inclusief een aantal tips over hoe je ze zelf kunt installeren:

#47 ·
Als je meer controle wilt over de instellingen, heb ik gezien dat sommige mensen dit hebben gekocht:

Het is duurder, maar je kunt de instellingen bedienen via een app op je telefoon. Ik heb hierover nagedacht, omdat je alle lucht uit de vering kunt halen voor een verlaagde, show-car look wanneer je geparkeerd staat, maar de verlagingslinks waren eenvoudiger en goedkoper.

#49 ·
FYI voor de verlagingslinks krijg je wel wat wielspeling. Ik heb vandaag 15 mm spacers geĂŻnstalleerd wat hielp, hier is de voor en na:
Voor: View attachment 3375

Na: View attachment 3376
Waarschijnlijk een voor de hand liggende reden, maar waarom krijg je speling bij het verlagen en hoeveel heb je ze verlaagd ten opzichte van de standaard links?

#56 ·
Ben ook net thuis. Ik moet zeggen dat de Daytona prachtig is, ik ben zo blij dat ik voor Daytona ben gegaan. Heb Kemora nog niet gezien, maar ik was bang dat ik het niet leuk zou vinden. Ik wilde zwarte badges, maar eerlijk gezegd werken deze prima. Zien er goed uit met de wielen.

View attachment 3781

View attachment 3782
Gefeliciteerd!
Geniet ervan. Je bent in Californië, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken. De citroenwet beschermt je als je problemen begint te krijgen waar je je zorgen over hebt gemaakt.