Audi e-tron Forum banner
21 - 40 of 160 Posts
Heb een afspraak gemaakt over twee weken om de velgen van mijn Daytona Grey GT glanzend zwart te laten poedercoaten. Twijfel over het zwart of mogelijk rood laten spuiten van de remklauwen en sta open voor suggesties (garage adviseerde zilver voor de remklauwen). Zag een ander Audi-model in Daytona Grey dit doen op een ander forum en het zag er best goed uit. Krijg volgende week ook een keramische coating (gratis voor AAA-leden, weet niet zeker of dit alleen via mijn dealer is of voor alle nieuwe Audi's) en de ramen worden getint. Zal foto's plaatsen zodra het klaar is.

Bij de lokale dealers vandaag, voor degenen in het VK die teleurgesteld zijn over de wielkeuze op de basis GT, zien deze er in het echt geweldig uit. Ik heb precies deze kleur / wielen besteld en was bezorgd dat ze te klein zouden zijn, maar dat is niet zo. Ik heb echter wel voor de carrosseriekleurige grille gekozen.
View attachment 2342
View attachment 2343
Ik ging aanvankelijk voor deze exacte specificatie, maar veranderde van gedachten over de kleur en koos in plaats daarvan voor Kemora grijs. De Daytona ziet er echter prachtig uit!

Is de singleframe grill dezelfde kleur als de carrosserie? Plaats meer foto's!!
Veel excuses, ben druk geweest :) Ja, carrosseriekleurige grill, ik vond het mooier staan bij Daytona dan het zwart dat blijkbaar nu RS-modellen aangeeft.

Zitten je nummerplaten vast? want ik kan geen schroeven of plastic bouten zien, zo ja, waarmee?
Ja, gewoon vastgeplakt met wat (veel voor het geval dat) nummerplaatstickers :)

Wilde bijgewerkte foto's van mijn Daytona Grey delen, aangezien ik een paar wijzigingen heb aangebracht:
- Chroom vervangen door zwarte badges en ringen
- Ghost verlagingslinks
Volgende: XPEL Stealth PPF over een paar weken
(foto's zijn van de IG-pagina van mijn lokale shop, vandaar de bijschriften, omdat ze van veel hogere kwaliteit zijn dan ik kan maken)

Wilde bijgewerkte foto's van mijn Daytona Grey delen, omdat ik een paar wijzigingen heb aangebracht:
- Chroom vervangen door zwarte badges en ringen
- Ghost Lowering Links
(foto's zijn van de IG-pagina van mijn lokale shop, vandaar de bijschriften, omdat ze van veel hogere kwaliteit zijn dan ik kan maken)
View attachment 3231 View attachment 3232 View attachment 3233
Hoeveel verlagen de lowering links de auto?

Zou ook geĂŻnteresseerd zijn in de stealth PPF als het klaar is, want ik overweeg dit op een mythos zwarte GT aan te brengen.

Ik denk niet meer dan een inch, de winkel heeft er een beetje mee gespeeld om het allemaal gelijk te trekken, dus ik weet niet zeker hoeveel het precies verlaagd heeft. Het is subtiel, maar het geeft het een sportievere en dreigender uitstraling. In wezen verlaagt het alle niveaus van de luchtvering iets zonder de rijkwaliteit te beĂŻnvloeden (behalve te letten op hobbels in de weg).

Wilde bijgewerkte foto's van mijn Daytona Grey delen, aangezien ik een paar wijzigingen heb aangebracht:
- Chrome vervangen door zwarte badges en ringen
- Ghost Lowering Links
Welke GhostLink-versie heb je besteld? Op hun site staat de GT niet vermeld.

Niet meer dan een inch denk ik, de garage heeft er een beetje mee gespeeld om het allemaal gelijk te trekken, dus ik weet niet zeker hoeveel het precies verlaagd is. Het is subtiel, maar het geeft het een sportievere en dreigender uitstraling. In wezen verlaagt het alle niveaus van de luchtvering enigszins zonder de rijkwaliteit te beĂŻnvloeden (behalve te letten op hobbels in de weg).
Er is een andere thread voor het verlagen van de eTron SUV op deze forums die ingaat op een aantal erg leuke details over hoe de GhostLinks werken, inclusief een aantal tips over hoe je ze zelf kunt installeren:

21 - 40 of 160 Posts